Monday 25 December 2017

DIAMOND NIGHT 2017


Diamond Night 2017 adalah event akhir SHOM untuk tahun 2017 bagi meraikan DSM (Diamond Sales Manager) dan DDM(Double Diamond Manager) naik pentas terima award di Setia City Convention City, Shah Alam.


Afni baru 1st time join event besar macam ni. Rasa macam mimpi pulak kita join event yang vogue dan happening sangat. Siap dapat suntikan semangat lagi daripada mentor-mentor yang dah berjaya.






Bak kata pengerusi SHOM “Rugi sapa tak datang”. Semua orang nampak sangat cantik sebab tema Diamond Night 2017 FairyTales. Memang macam-macam gaya dan fashion yang ada. Yang pasti bila kita dok dalam kalangan mereka yang berjaya tetiba semangat semakin membara.


Setiap kali ada event SHOM akan bagi Door Gift yang sebenarnya harga lebih daripada harga tiket. Kali ni dapat instant  shawl Infinence X Rizman Ruzaini siap dengan brooch lagi. Harga nak beli mau cecah dekat RM200.00 jugak la. Tapi kita dapat FREE ja. Tu yang syok nak join lagi event macam ni.


Bila tengok rakan kongsi lain naik pentas terima award terfikir juga selama bekerja jarang kita diberi award. Beruntung sangat SHOM menghargai usahawan yang berjaya dan memberi banyak benefit ikut pangkat yang diterima.

Tahniah mereka yang berjaya terima award DSM dan DDM Rosharizal, Wani Zaaba, Hartini Sidek dan Zubaidah Aripin dan mereka yang terima malam itu. InsyaAllah 2018 pasti Afni pula naik pentas terima AWARD.

Lagi tinggi pangkat lagi tebal la bonus tau. Sapa tak mau kan????




Afni Abu Bakar
PB Expert
The Diamond Circle
019-4606338

No comments:

Post a Comment