Sunday 21 May 2017

PROMOSI PREMIUM BEAUTIFUL RAMADHAN 2017

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?? Bulan Syaaban berbaki 5 hari lagi untuk sampai ke Bulan Ramadhan. Semoga Allah panjangkan usia kita untuk sampai ke bulan Ramadhan. Inilah masa untuk kita dekatkan diri dengan Yang Maha Esa. Jangan ponteng puasa tau....☺☺☺

Di hari Raya kita disunatkan untuk memakai pakaian yang cantik tak kira baru atau lama. Nama pun perempuan bila dah tengok slim lagi cun melecun memang BONUS la untuk kita. Jangan lupa sarung sekali dengan Premium Beautiful. Baru la nampak lagi MELETOP!!!! Bila pergi ziarah rumah sedara pun tak la terover makan. Jangan nanti bulan puasa dah syok berat badan turun 3kg masuk Syawal berat naik 5kg. Menangis kat bucu katil ja la...


Sempena Promosi Premium Beautiful Ramadhan  2017 ni Afni nak bagi special price kat sayang-sayang semua yang order PB time Ramadhan. Promosi ni bermula mulai SEKARANG sehingga 24 Jun 2017. 


Untuk pembelian dalam tempoh PROMOSI ni Afni akan bagi diskaun RM300 dan freegift RM200.00. Jangan tangguh lama-lama tau. Ukuran dan saiz akan Afni bantu sampai selesa dipakai. Servis terbaik dari Afni. 

Jom kita tengok testimoni dari Premium Beautiful user ni. Time posa ni la kita amik peluang nak turunkan berat badan sebab senang nak slim dan shaping badan. InsyaAllah..



Tengok la akak ni. Terpaksa jadi muda semula selepas guna korset Premium Beautiful. Sekali suami pun jadi muda juga. Kerlassss... akak tau..






Tengok mama gojes ni walaupun dah beranak 5 boleh bergaya tip top gitu. Dari saiz XL sekarang dah saiz M. Sapa tak nak kan???





Haaaa.... Ini ibu berpatang dengan Premium Beautiful. Waktu beranak anak sulung sampai anak no 5 tak kenal dengan Premium Beautiful. Mula pakai Premium Beautiful berpatang anak no 6. Hasilnya badan lebih langsing dan kecil. saiz pun dah bertukar dari saiz XXL ===>> XS.



Anda mahu lebih gojes amcam mereka?? Nak cuba pakai Premium Beautiful macam mereka? Jom contact Afni sekarang. Special price dan freegift menanti pelanggan bertuah. InsyaAllah berbaloi pelaburan anda.



CONTACT AFNI SEKARANG OKAY!!!


Afni Abu Bakar
019-4606338 (Whatsapps/sms)
FB : https://www.facebook.com/afni.abubakar.7




No comments:

Post a Comment